Skip links

Amerika İç Giyim Fuarı

Curve New York, iç giyim sektöründe Amerika’nın en önemli fuarı olarak öne çıkmaktadır.

Paris’te organize edilen Salon International De La Lingerie fuarının Amerika organizasyonu olan Curve New York, Şubat ve Ağustos dönemleri olmak üzere yılda iki defa organize edilmektedir.

Amerika’daki iç giyim sektörünün tüm alıcılarını yılda iki defa bir araya getiren Curve New York’un Ağustos dönemi; iç giyim markaları yanında özellikle plaj giyim markaları tarafından da tercih edilen bir organizasyondur.

350 milyon nüfusu ile dünyanın en büyük ekonomisi olan Amerika; aynı zamanda dünyanın en büyük tüketim toplumudur. Toplumun yüksek olan harcama eğilimleri özellikle pandemi sonrasında iç giyim sektöründe de yüksek harcama eğilimlerini ortaya çıkartmıştır.

Curve New York ile Amerika iç giyim pazarındaki alıcılar yanında, Kanada ve Güney Amerika’daki iç giyim sektörü alıcılarıyla geniş bir network ağı kurarak, markanıza pazar yaratma yanında; private label çalışma fırsatlarını da yakalayın.

Hedef ülke ve sektör olmasından dolayı Şubat döneminde ticaret bakanlığından %93 oranında teşvik alan Curve New York fuarının, Ağustos döneminde de yüksek oranda teşvik alması beklenmektedir.

Ağustos dönemi olmasından dolayı plaj giyim sektörü markalarının da öne çıkacağı Curve New York istatistiklerine göre, fuarın katılımcı markaları günlük 15 ziyaretçi toplantısı yaparken, 3 günün sonunda 5-10 arasında yeni müşteri potansiyeli ile fuardan ayrılmaktadır.

İç giyim sektöründe yıllık 14 milyar Amerikan Doları pazar hacmi bulunan Amerika Birleşik Devletleri, bu pazarın yaklaşık 7 milyar Amerikan Dolarını ithal etmektedir.

Curve New York’la, Amerika kıtasında markanız ile yeni pazarlar bulma yanında, private label üretim fırsatlarını da yakalayarak üretim ve ihracatınızı arttırın.

New York İç Giyim Fuarı: Curve New York