Türk İç giyim Sektörünü Amerika’da Bekleyen Fırsatlar
Pazar Büyüklüğü
350 milyon nüfusu ile Amerika dünyanın en büyük ekonomisi ve en büyük tüketim toplumudur. Türk iç giyim sektöründeki firmalarımız, bu büyük pazarda ki ciddi büyüme ve ticari fırsatlara açıktır.
Yüksek Tüketim
350 milyon nüfusu ile Amerika dünyanın en büyük ekonomisi ve en büyük tüketim toplumudur. Türk iç giyim sektöründeki firmalarımız, bu büyük pazarda ki ciddi büyüme ve ticari fırsatlara açıktır.
Kalite ve Yenilik
Türk iç giyim sektöründeki firmalarımız, kaliteli ürün ve yeni tasarımlar konusunda kendilerini geliştirmiştir. Mevcut olan bu özellikleri ile firmalarımız Amerika pazarında rakiplerine göre avantaj sağlayabilir.
Online ve E Ticaret:
Amerika’da online ticaret iç giyim ürünlerinde önemli bir kanal haline gelmiştir. 2023 yılı verilerine göre, Amerika’da iç giyim alışverişlerin %32,2’ü online siteler üzerinde olurken, %67,7’si mağazalardan yapılmıştır. 2027 yılında online üzerinden yapılan satışların %42,5’e çıkması beklenirken, mağazalardan yapılan alışverişlerin %57,5’e düşmesi beklenmektedir. İç giyim sektöründeki Türk markalarımız çevrimiçi satış platformlarıyla, ABD’de de ki bu tüketicilere kolaylıkla ulaşabilir.
Küresel Marka Bilinirliği:
Türk iç giyim ve tekstil sektöründeki markalarımız, dünya çapında güçlü marka bilinirliğine sahiptir. Var olan bu özellikler, markalarımıza Amerika’da güven sağlamakta ve markalarımızın pazara girmesini kolaylaştırmaktadır.
Rekabetçi Fiyat
Rekabetçi fiyatlarla yüksek kaliteli ürünler sunan iç giyim üreticilerimiz, Amerikalı tüketicilere cazip gelmektedir.
New York İç Giyim Fuarı: Curve New York